Xat Sitenizi İstediğiniz Sohbet Kategorisine Ekleyerek Daha Fazla Ziyaretci Kazanın

Sorunsuz Baglanti icin www.sohbet-gruphepsi.blogpot.com Sitesinden Giris Yapiniz

8 Mayıs 2012 Salı

Windows 7 DNS Ayarlama [Resimli Anlatım]


Windows 7 DNS Ayarlama - Düzenleme ve Değiştirme Nasıl Yapılır ?

Belki bilmiyenler vardır diye anlatıyorum.XAT gibi Mahkeme kararıyla engellenen sitelere girmek için en bilindik yöntem DNS değiştirmedir.Türk telekomun Dns'lerini kullandığınız sürece, engellenen sitelere erişemiceksiniz.

1. ADIM: Bilgisayarımızın sağ alt köşesindeki simgelerden ekran şeklinde olan'a sağ tıklayın (sağdaki gibi)


 
2. ADIM: 'Ağ ve Paylaşım Merkezi'ni Aç'a basın;

2. ADIM: Sağ alt köşedeki ekran simgesine tıklayınca
bu resimde gördüğünüz çıkar karşınıza.
Sonra burada " Ağ ve Paylaşım Merkezini Aç" seçeneğine tıklayın.


3. ADIM: Açılan pencerede 'Yerel ağ bağlantısı'na tıklayın.(Resimde sarı ile işaretli)

3. ADIM: Karşınıza çıkan Pencerede
Sarı İşaretli olan Yerel Ağ Bağlantısı seçeneğine tıklayın.


4. ADIM: Yerel ağ bağlantısı penceresinden 'Özellikler'e tıklıyoruz.

4. ADIM: Karşınıza çıkan pencerede
Sarı renkle gösterilmiş. Özellikler seçeneğine tıklayın


 5. ADIM: Açılan pencerede 'İnternet protokolü sürüm 4'ü seçiyor ve 'Özellikler'e basıyoruz.

5. ADIM: Resimli anlatımda gördüğünüz üzre Sarı renk içinde gösterilen
İnternet Protokolü sürüm 4/TCP/IPv4)
Seçeneğini işaretleyip Özellikler düğmesine tıklıyoruz.



6. ADIM: Karşınıza çıkan pencerede 'Aşağıdaki sunucu DNS adreslerini kullan' kutucugunu işaretliyerek aktif ediyoruz ve DNS adresimizi giriyoruz.Artık engelli sitelere diğer sitelere eriştiğiniz gibi problemsiz erişebileceksiniz.Resimdeki DNS adresi son zamanlarda popüler olan Google'ın dns adresidir.Çok hızlıdır,bende kullanıyorum.

6. ADIM: Burada DNS Numarasını yazıp Tamam'a tıklıyorsunuz.


Girebileceğiniz örnek DNS adresleri;


Google DNS;
8.8.8.8
8.8.4.4

Open DNS;
208.67.222.222
208.67.220.220

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

Can I still have a beneficial dietary aid when it comes to relieving menstrual
pain and irritation during your ovulation date is a traditional
remedy, you are experiencing prolonged menstrual periods could be a source.



Stop by my web page; menstrual cramps stomach upset
Here is my page :: menstrual cramps stomach upset

Yorum Gönder